Szukam informacji na temat CRM

Przeglądałem kilka stron internetowych na temat CRM, jednak żadna z nich nie dała mi odpowiedzi na bardziej szczegółowe pytania. Wiele z nich zachwycało się nad funkcjonalnością programu, ale nie wspominały słowem, jak to wygląda od kuchni. Sam dobrze wiem, że założenia a realizacja to są dwa odrębne światy i zawsze muszą być jakieś wady, dlatego pytam się państwa. Zadane przez said, w kategorii Komputery oraz internet

Zaloguj się lub zarejestruj, aby odpowiedzieć na to pytanie.

  1. Obsługa CRM naprawdę nie boli, trzeba tylko przestawić się na większy udział komputera w organizowaniu naszej pracy, a może raczej internetu. Korzystam od niedawna, ale już teraz mogę powiedzieć, że widzę znaczne usprawnienie pracy oraz, co mnie zaskoczyło, trochę więcej wolnego czasu, na brak, którego wielokrotnie narzekałem. Teraz nie mam już wymówek i pora zainteresować się zakładaniem rodziny.

    żarłok odpowiedział

    0
  2. Z założenia zgadzam się z panem, ale wyjątkowo CRM cieszą się mniejszą zawodnością niż inne nowości na rynku. Również byłem sceptycznie nastawiony, a obsługa pierwszych programów była nieco kłopotliwa, ale z czasem i wprawą okazało się, że to naprawdę proste i nie ma wielu efektów ubocznych.

    sowa odpowiedział

    0

Najlepsze pytanie

Jak porównać ofertę tłumacza?
Mam pewne wątpliwości w sprawie renomowanego tłumacza, które wynajęłam kilka dni temu. Zapewniał mnie, że doskonale zna się na swoim zawodzie i ma obszerną wiedzę na temat bliskiej mi branży, jaką są finanse w przedsiębiorstwie. Zleciłam, zatem temu tłumaczowi zadanie. Miał zająć się tekstem...